Vår process
Så här fungerar det att hyra med COT
Gör beställningar enkelt i vår Portal
Alla kunder är olika. Vi vill erbjuda er att nyttja våra tjänster utefter era önskemål. Därför kan du beställa produkter och maskinhyror via:
Vår portal: Mobilanpassad hemsida för smidig beställning när du inte har en dator till hands.
Mail, sms eller samtal med din säljare: Vid rådgivning eller specifika krav för er arbetsplats.
Fördelar att hyra med oss
Vi tror på en digitalisering och en optimering av samtliga arbetsmoment. På så vis tillåts vi arbeta effektivt och kan därefter erbjuda låga priser med bibehållen service. För att uppnå detta tar vi hjälp av miljontals datapunkter.
Verktyg i toppklass
Noga utvalda verktyg från marknadens bästa leverantörer.
COT-personal i samtliga led
Vi förstår vikten av en personlig service och snabba och smidig leveranser.
Fria leveranser
Kan ni planera ert behov till imorgon kan vi planera vår distribution och erbjuda fria leveranser. Vid akut behov erbjuder vi givetvis även expressleverans – oftast inom två timmar.
Flexibel och trygg logistik för alla byggprojekt
Vi på COT samlastar utkörningar och returer. Det gör att vi kan hjälpa fler kunder och samtidigt begränsa våra fossila avtryck av miljön. Vi använder i huvudsak små lastbilar med mindre förbrukning av diesel. Vi menar att detta arbetssätt är miljösmart samtidigt som det ger er en bättre service. Vi kan jobba på detta vis då vi äger vår distribution. Våra chaufförer är givetvis en del av COT-familjen.
Frågor och svar
-
Hur registrerar jag mig som kund?
-
Hur gör jag en beställning?
-
Hur gör jag en retur?
-
Vad gör jag om jag inte hittar det jag behöver?